petek, 8. marec 2013

Odločitev je padla

No in sem tam.
Pred novim izzivom, ki ga bom skušal kolikor se bo dalo deliti z vami tukaj.
Torej popravit spodnji čas :)



Po nekoliko ležerni in kolesarsko neaktivni zimi je dobra dva meseca pred dirko padla odločitev, da vseeno poskusim z DOSom tudi letos. Pogoj pa je zadostno število zbranih finančnih sredstev in podpore s strani sponzorjev in donatorjev in seveda narediti čimveč kilometrine na kolesu, kajti dirka bo zaradi pomanjkanja le teh verjetno veliko težja kot lani. Tipično moje, ekstremno narediti še bolj ekstremno.
Tako sem s 1. marcem začel intenzivne priprave na kolesu in v prvem tednu obrnil dobrih 500 km. Noge se glede na trimesečno pavzo kar dobro vrtijo. Končna odločitev o udeležbi pade do 10. aprila, ko je zadnji rok za prijavo.

No danes bo, oziroma je bilo na sporedu lenarjenje in psihična priprava in načrtovanje kako bi bilo najbolje zajeb... vikend.
Zaključek: jutri, po ne vem kolikem času trenažer, v nedeljo pa cesta, pa magari bo vesoljni potop.


 Nov teden začel tako, kakor sem končal prejšnjega - nova 100ka. Ta je bila prva s katero sem v celoti zadovoljen.

Ker v soboto ni bilo s trenažerjem nič, je bilo spoprijateljevanje na vrsti danes. On je bil takoj za stvar a noge so se kar dolgo upirale. Na polarja pa bi bilo bolje ne gledat :)




Ni komentarjev:

Objavite komentar