petek, 3. maj 2013

Zadnje priprave pred odhodom v Postojno


Evo, šele danes ugotovil, da mi je predhodna objava ostala pod osnutki, tako da je na voljo sedaj.

Po končani generalki sem si privoščil dobre tri dni počitka in ugotovil, da me še vedno nekaj daje desno koleno, oz. mišica, kita točno nad njim. Predvsem sem čutil zadevo ko sem hotel vstati iz popolnega počepa.

Zato sem posvetil malo več pozornosti sanaciji zadeve. Na kolesu nekih vidnih težav ni, čeprav me najbolj žre, da me ne bo upočasnila ob ne ravno pravem času.
Posebej nekam k doktorjem nisem rinil, ker nisem pač nikoli šel zaradi takih stvari nikamor. Pa saj tudi, če bi hotel pri nas ne vem če bi mi kaj pomagali, kvečjemu naredili še več škode. Cel dan zaje... za to, da mi bo nekdo priporočil kako mazilo in obhladke pa si sedaj tudi ne morem privoščit. Zaenkrat pri teh manjših pripetijah še vedno najbolj zaupam sebi oziroma poznavanju samega sebe.

Do sedaj ko to pišem je zadeva že ok. Še par kilometrov treninga in ... dirka je tu.

Skratka kilometrina je zmanjšana, nekaj intervalov in regeneracije. V prihodnjih dneh polnjenje zalog :) Skratka lahkotno in psihična priprava na naval štartnega adrenalina.


Cilj in želja:  Ekipa bodite dobri kakor lani, jaz verjamam da bom boljši  => 56 ur minus ˝dodatki˝ :-))
V primeru uspeha naj vam bo že sedaj nov izziv, še en (zadnji DOS 2014 - gremo pod dva dni)
No me že mal trga euforija... ampak želja je vzklila.

Čao, na štartu.

Ena, ko so bili na sporedu zadnji klančki.






Ni komentarjev:

Objavite komentar