nedelja, 14. april 2013

Ko se ti plan iz dneva v dan podira kot domine

Čas me stiska in nekako ga ni za tipkanje, zato na hitro dogajanje preteklega tedna.
Zaradi dopoldanske službe in popoldanskega uživanja z otročki sem planiral nočne vožnje, saj so bile napovedane kar znosne temperaturne razmere, okoli 5°C in več.
V ponedeljek v planu ena lepa 100ka pa se je ustavilo pri 46 zarai prebite gume in nesrečne rezervne zračnice, ki sem jo v torbici verjetno z nečim predrl, tako da ni bilo druge kakor ob 3:30 poklicat asistenco, Alenka je bila tako vesela, da je kar žarela. :-).
V torek mi je potem ratalo stisnit za ponedeljek in uiti nalivu.
Sreda nula. Zaradi malo spanja se me je lotevala urtujenost in slaba regeneracija, od ponedeljka zjutraj sem spal 2,5h in enkrat cca. 0,5.
Ta utrujenost me je potem , ker še vedno nisem šel normalno spat, sekala še v četrtek. Noge so se vrtele ampak utrip je bil katastrofalno nizek in potem še padec temperature iz 6 na 1 °C v eni uri. Na sredi ture obrnil in šel za 2 uri spat pol pa spet na šiht :) Res prečudovito spanje ta teden, no sanjal nisem pa čisto nič :)
V petek me je pa že prijelo, da zažgem kolo, sebe in še kaj. Prejšnji dan zmontirana in zvečer že vožena guma   ( kao z dobro zaščito proti predrtju) mi spusti po dobrih treh kilometrih, spet nič od planiranega. No ratalo se mi je toliko pobrat, da sem šel dve uri pred šihtom na trenažer, čeprav je bilo bolj malo učinka.
Iz petka na soboto sem pa končno spal. Celih šest ur in pol sem vlekel. Popoldan lepe 4 ure uživancije, od tega 2,5 v dežju, da sem bil usran, kot bi vozil ciklokros, kajti dela na poljih so se začela in ceste so polne zemlje, gnoja in .... in nato še v nedeljo švoh 7,5 ur v popolnem soncu. Skupaj za vikend, cca. 341 km in nekaj prve letošnje barve po nogicah in rokicah.


Pred mano je še en teden bolj kot ne na hard, kar se kilometrine tiče. Zaključujem ga z generalko iz petka na soboto. Potem pa se počasi umirimo do štarta.
Lepo se imejte do naslednjega branja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar